PLANET GOOGLE (TEXTO EN INGLES, TAPA DURA)

PLANET GOOGLE (TEXTO EN INGLES, TAPA DURA)

ONE COMPANY'S AUDACIOUS PLAN TO ORGANIZE EVERYTHING WE KNOW

RANDALL STROSS

2,99 €
IVA incluido

Las valoraciones ofrecidas en Libroslowcost son el resultado de encuestas realizadas directamente por Google tras un pedido recibido.

Editorial:
GENERICA
Año de edición:
2008
Materia
Economía / empresa - oferta
ISBN:
978-1-4165-4691-7
Páginas:
275
Comprando en Libros Low Cost fomentas la economía circular que apuesta por el uso en lugar del consumo. Este modelo prima el beneficio social y medioambiental, interrelacionándose de manera muy estrecha con la sostenibilidad.
2,99 €
IVA incluido

Las valoraciones ofrecidas en Libroslowcost son el resultado de encuestas realizadas directamente por Google tras un pedido recibido.

Based on unprecedented access he received to the highly secretive "Googleplex," acclaimed u003ciu003eNew York Timesu003c/iu003e columnist Randall Stross takes readers deep inside Google, the most important, most innovative, and most ambitious company of the Internet Age. His revelations demystify the strategy behind the company's recent flurry of bold moves, all driven by the pursuit of a business plan unlike any other: to become the indispensable gatekeeper of all the world's information, the one-stop destination for all our information needs. Will Google succeed? And what are the implications of a single company commanding so much information and knowing so much about us?u003cpu003eAs ambitious as Google's goal is, with 68 percent of all Web searches (and growing), profits that are the envy of the business world, and a surplus of talent, the company is, Stross shows, well along the way to fulfilling its ambition, becoming as dominant a force on the Web as Microsoft became on the PC. Google isn't just a superior search service anymore. In recent years it has launched a dizzying array of new services and advanced into whole new businesses, from the introductions of its controversial Book Search and the irresistible Google Earth, to bidding for a slice of the wireless-phone spectrum and nonchalantly purchasing YouTube for $1.65 billion.u003cpu003eGoogle has also taken direct aim at Microsoft's core business, offering free e-mail and software from word processing to spreadsheets and calendars, pushing a transformative -- and highly disruptive -- concept known as "cloud computing." According to this plan, users will increasingly store all of their data on Google's massive servers -- a network of a million computers that amounts to the world's largest supercomputer, with unlimited capacity to house all the information Google seeks.u003cpu003eThe more offerings Google adds, and the more ubiquitous a presence it becomes, the more dependent its users become on its services and the more information they contribute to its uniquely comprehensive collection of data. Will Google stay true to its famous "Don't Be Evil" mantra, using its power in its customers' best interests?u003cpu003eStross's access to those who have spearheaded so many of Google's new initiatives, his penetrating research into the company's strategy, and his gift for lively storytelling produce an entertaining, deeply informed, and provocative examination of the company's audacious vision for the future and the consequences not only for the business world, but for our culture at large.

Artículos relacionados

  • SALVEMOS EL EURO
    2ª mano
    SALVEMOS EL EURO
    CHRISTIAN FELBER
    La economía del bien común, el modelo económico alternativo de Christian Felber, ha despertado un enorme interés en todo el mundo. Prueba de ello es que en menos de un año, centenares de ciudadanos, políticos, asociaciones y empresas se han unido a esta iniciativa y no parece que esto vaya a acabar aquí. Esta teoría está basada, al igual que una economía de mercado, e...

    2,99 €

  • THE ULTIMATE QUESTION 2.0 (EN INGLÉS)
    2ª mano
    THE ULTIMATE QUESTION 2.0 (EN INGLÉS)
    FREDERICK F. REICHHELD / ROB MARKEY
    In the first edition of this landmark book, business loyalty guru Fred Reichheld revealed the question most critical to your company's future: "Would you recommend us to a friend?" By asking customers this question, you identify u003ciu003edetractorsu003c/iu003e, who sully your firm's reputation and readily switch to competitors, and u003ciu003epromotersu003c/iu003e, who genera...

    2,99 €

  • REDES SOCIALES EN UNA SEMANA
    2ª mano
    REDES SOCIALES EN UNA SEMANA
    CRISTINA ACED
    Las redes sociales han revolucionado el ámbito de las relaciones humanas pero también el de la gestión empresarial y del marketing. Entender para qué sirven, qué necesidad tiene de estar en cada una de ellas y qué provecho puede sacar de su presencia ahí, es importante. Pero también es vital entender sus normas y usos, para poder controlar su imagen y reputación dentro...

    2,99 €

  • TRABAJAR EN TIEMPOS DE CRISIS: CLAVES PRÁCTICAS PARA ENCONTRAR EMPLEO, MANTENERLO Y MEJORARLO
    2ª mano
    TRABAJAR EN TIEMPOS DE CRISIS: CLAVES PRÁCTICAS PARA ENCONTRAR EMPLEO, MANTENERLO Y MEJORARLO
    CANO PLÁ, LUIS MARÍA

    2,99 €

  • DESIGUALES
    2ª mano
    DESIGUALES
    LINA GÁLVEZ MUÑOZ / LINA GÁLVEZ-MUÑOZ
    A medida que ha ido avanzando la crisis financiera se ha extendido la idea de que las mujeres la han resistido mejor que los hombres porque se han perdido más empleos masculinos que femeninos. Este libro demuestra que ésta es una manera equivocada de ver las cosas como consecuencia de tomar en consideración nada más que un aspecto de los muchos que producen desigualdad y di...

    2,99 €

  • CONOCE TUS LEYES
    2ª mano
    CONOCE TUS LEYES
    ORTEGA MARTÍN, EDUARDO Y OTROS

    2,99 €