CREATING VALUE FOR CUSTOMERS

CREATING VALUE FOR CUSTOMERS

DESIGNING AND IMPLEMENTING A TOTAL CORPORATE STRATEGY

WILLIAM A. BAND

3,00 €
IVA incluido
Editorial:
GENERICA
Año de edición:
1991
Materia
Economía/empresa
ISBN:
978-0-471-52593-6
Páginas:
352

The 1990s bring challenges to American business that will require radical new management strategies. The management revolution gathering momentum across the country puts customer value creation as Priority One. Shows you why customer value creation is vital for business success and teaches you how to transform your organization into a high value delivering enterprise. You'll find all the tools and approaches for value creation that give senior executives and top-level managers a reliable road map for strategic change. And you'll learn these techniques and methods from actual case study examples of industry leaders who are now pioneering the new approaches for becoming increasingly valued by their customers.

Artículos relacionados

  • BUSINESS ENGLISH
    2ª mano
    BUSINESS ENGLISH
    KYLE MILLAR
    Queríamos hacer el libro perfecto, para cualquier persona que necesite el inglés en un momento dado en su vida laboral. Un libro de obligada presencia en cada mesa de trabajo y de consulta para cualquier situación relacionada con el inglés. Un libro que te asesore a la hora de escribir ese mail clave, un libro que te ayude a que tu carta de presentación marque la diferenci...

    3,00 €

  • INFLUENTIALS
    2ª mano
    INFLUENTIALS
    MATÍAS JOVE DÍAZ

    3,00 €

  • ENTERPRISE RISK MANAGEMENT AND COSO
    2ª mano
    ENTERPRISE RISK MANAGEMENT AND COSO
    HARRY CENDROWSKI / WILLIAM C. MAIR
    u003cbu003ePraise for u003ciu003eEnterprise Risk Management and COSO:u003c/iu003eu003c/bu003eu003cbu003eu003ciu003eA Guide for Directors, Executives, and Practitionersu003c/iu003eu003c/bu003e u003cpu003e"u003ciu003eEnterprise Risk Management and COSOu003c/iu003e is a comprehensivereference book that presents core management of risk tools in ahelpful and organizedu003cbru003eway...

    3,00 €

  • REGULACIÓN FINANCIERA MUNDIAL
    2ª mano
    REGULACIÓN FINANCIERA MUNDIAL
    HOWARD DAVIES
    Regulación financiera global señala los puntos débiles de un sistema que se enfrenta a nuevos tipos de instituciones, como los fondos de inversión libre y el capital privado, además de a la importancia cada vez mayor de los países en vías de desarrollo más relevantes y que, hasta ahora, se habían visto excluidos de los foros donde se toman las decisiones. Constituirá ...

    3,00 €

  • DESCUBRE AL COMERCIAL QUE LLEVAS DENTRO
    2ª mano
    DESCUBRE AL COMERCIAL QUE LLEVAS DENTRO
    MIGUEL ÁNGEL MARTÍN MARTÍN

    3,00 €

  • LA SOCIEDAD LITIGIOSA
    2ª mano
    LA SOCIEDAD LITIGIOSA
    RODRÍGUEZ PADRÓN, CELSO / RAMOS ROMEU, FRANCISCO / GARCÍA DE LA CRUZ HERRERO, JUAN JOSÉ

    3,00 €