CREATING POWERFUL BRANDS IN CONSUMER, SERVICE AND INDUSTRIAL MARKETS

CREATING POWERFUL BRANDS IN CONSUMER, SERVICE AND INDUSTRIAL MARKETS

LESLIE DE CHERNATONY / MALCOLM MCDONALD

3,00 €
IVA incluido
Editorial:
ELSEVIER
Año de edición:
2003
Materia
Economía/empresa
ISBN:
978-0-7506-5980-2
Páginas:
467

This is the third edition of one of world's most respected and successful books on branding. Written by an internationally acclaimed branding expert and author of u003cbu003eFrom Brand Vision to Brand Evaluationu003c/bu003e, it has been comprehensively revised and updated with a raft of new cases and examples. u003cbru003eu003cbru003eThe book gives the professional and the student a deep understanding of the functioning and management of the modern brand and contains: u003cbru003eu003cbru003e* Powerful analysis of new areas such as e-branding and e-marketing u003cbru003e* A completely new set of advertising and brand images to illustrate key points u003cbru003e* A powerful analysis of the key drivers of brand value u003cbru003eu003cbru003eThere can be no doubt that the power of brands in the international marketplace is still growing, and that u003cbu003eCreating Powerful Brandsu003c/bu003e, third edition, can explain both why and how they work.u003cbru003eu003cbru003e* Comprehensive coverage of brand management u003cbru003e* Applications orientated, yet grounded on solid theory u003cbru003e* Frameworks organizing the principles of brand building

Artículos relacionados

  • BUSINESS ENGLISH
    2ª mano
    BUSINESS ENGLISH
    KYLE MILLAR
    Queríamos hacer el libro perfecto, para cualquier persona que necesite el inglés en un momento dado en su vida laboral. Un libro de obligada presencia en cada mesa de trabajo y de consulta para cualquier situación relacionada con el inglés. Un libro que te asesore a la hora de escribir ese mail clave, un libro que te ayude a que tu carta de presentación marque la diferenci...

    3,00 €

  • DERECHO DEL TRABAJO
    2ª mano
    DERECHO DEL TRABAJO
    MONTOYA MELGAR, ALFREDO

    3,00 €

  • INFLUENTIALS
    2ª mano
    INFLUENTIALS
    MATÍAS JOVE DÍAZ

    3,00 €

  • PROCESO A LOS ECONOMISTAS
    2ª mano
    PROCESO A LOS ECONOMISTAS
    ROBERTO PETRINI
    Con un estilo ameno y fácilmente comprensible por el lego en economía, Roberto Petrini periodista especializado del diario italiano La Repubblica recoge en este libro un argumentario interesante y articulado acerca de los errores y mentiras de los economistas, últimos responsables de la crisis económica internacional en la que nos hallamos inmersos. Aunque su texto se centr...

    3,00 €

  • ENTERPRISE RISK MANAGEMENT AND COSO
    2ª mano
    ENTERPRISE RISK MANAGEMENT AND COSO
    HARRY CENDROWSKI / WILLIAM C. MAIR
    u003cbu003ePraise for u003ciu003eEnterprise Risk Management and COSO:u003c/iu003eu003c/bu003eu003cbu003eu003ciu003eA Guide for Directors, Executives, and Practitionersu003c/iu003eu003c/bu003e u003cpu003e"u003ciu003eEnterprise Risk Management and COSOu003c/iu003e is a comprehensivereference book that presents core management of risk tools in ahelpful and organizedu003cbru003eway...

    3,00 €

  • REGULACIÓN FINANCIERA MUNDIAL
    2ª mano
    REGULACIÓN FINANCIERA MUNDIAL
    HOWARD DAVIES
    Regulación financiera global señala los puntos débiles de un sistema que se enfrenta a nuevos tipos de instituciones, como los fondos de inversión libre y el capital privado, además de a la importancia cada vez mayor de los países en vías de desarrollo más relevantes y que, hasta ahora, se habían visto excluidos de los foros donde se toman las decisiones. Constituirá ...

    3,00 €