BRANDS

BRANDS

VISIONS AND VALUES

JOHN GOODCHILD / CLIVE CALLOW

3,00 €
IVA incluido
Editorial:
WILEY
Año de edición:
2001
Materia
Economía/empresa
ISBN:
978-0-471-49742-4
Páginas:
172

A multifaceted perspective on building and managing brand valueu003cbru003e Brand identity has never been as crucial to company survival as it is in today's customer–centered new economy. As much as sixty percent of a company's market capitalization is tied up in its brand name. Yet, according to a recent survey of finance directors at leading firms in the United States and abroad, fewer than thirty percent of those surveyed believed that brands were their organization's most valuable asset after people. A book that will be of vital interest to senior managers and investors, Brands: Visions and Values makes an important contribution to the rapidly expanding discourse on brand value. It takes a timely look at the value of brand to a company from the perspectives of the accountant, the marketer, the analyst and the legal expert. Its comprehensive, multi–dimensional coverage of all aspects of building and managing brand value makes this a standout book in a market brimming with books on branding.u003cbru003e John Goodchild (London, UK) and Clive Callow (London, UK) are both associates at Keith, Bayley, and Rogers and are editors of Professional Investor magazine.

Artículos relacionados

  • BUSINESS ENGLISH
    2ª mano
    BUSINESS ENGLISH
    KYLE MILLAR
    Queríamos hacer el libro perfecto, para cualquier persona que necesite el inglés en un momento dado en su vida laboral. Un libro de obligada presencia en cada mesa de trabajo y de consulta para cualquier situación relacionada con el inglés. Un libro que te asesore a la hora de escribir ese mail clave, un libro que te ayude a que tu carta de presentación marque la diferenci...

    3,00 €

  • DERECHO DEL TRABAJO
    2ª mano
    DERECHO DEL TRABAJO
    MONTOYA MELGAR, ALFREDO

    3,00 €

  • INFLUENTIALS
    2ª mano
    INFLUENTIALS
    MATÍAS JOVE DÍAZ

    3,00 €

  • PROCESO A LOS ECONOMISTAS
    2ª mano
    PROCESO A LOS ECONOMISTAS
    ROBERTO PETRINI
    Con un estilo ameno y fácilmente comprensible por el lego en economía, Roberto Petrini periodista especializado del diario italiano La Repubblica recoge en este libro un argumentario interesante y articulado acerca de los errores y mentiras de los economistas, últimos responsables de la crisis económica internacional en la que nos hallamos inmersos. Aunque su texto se centr...

    3,00 €

  • ENTERPRISE RISK MANAGEMENT AND COSO
    2ª mano
    ENTERPRISE RISK MANAGEMENT AND COSO
    HARRY CENDROWSKI / WILLIAM C. MAIR
    u003cbu003ePraise for u003ciu003eEnterprise Risk Management and COSO:u003c/iu003eu003c/bu003eu003cbu003eu003ciu003eA Guide for Directors, Executives, and Practitionersu003c/iu003eu003c/bu003e u003cpu003e"u003ciu003eEnterprise Risk Management and COSOu003c/iu003e is a comprehensivereference book that presents core management of risk tools in ahelpful and organizedu003cbru003eway...

    3,00 €

  • REGULACIÓN FINANCIERA MUNDIAL
    2ª mano
    REGULACIÓN FINANCIERA MUNDIAL
    HOWARD DAVIES
    Regulación financiera global señala los puntos débiles de un sistema que se enfrenta a nuevos tipos de instituciones, como los fondos de inversión libre y el capital privado, además de a la importancia cada vez mayor de los países en vías de desarrollo más relevantes y que, hasta ahora, se habían visto excluidos de los foros donde se toman las decisiones. Constituirá ...

    3,00 €